BLOG DESIGN

Monday, March 3, 2014

Mereka Untukku ( part III )



2013

Aku mula menapak lebih maju , lebih rancak , lebih ke hadapan
aku cuba menjadi insan yg lebih baik
walau aku banyak melakukan silap
Kehidupan berbeza dari sebelum ini
Dari Form1-Form 4 bilik tk bercampur , dgn batch sendiri saje
Tapi tahun ni , bercampur dgn adik2
Aku cuba mencari kedamaian di situ
namun...
dgn kwn2 juga aku mampu gembira
bersama sahabat2 ku , aku meluangkan masa





Bersama sama mereka aku berjuang untuk S P M

Segala kenangan dikongsi bersama . Gelak Tawa Nangis
Suka Duka kami kongsi bersama....
Kenangan bersama mereka tidak pernah kulupakan

HARI KANTIN ^^


SUKAN ^^


JAMUAN RAYA ^^




ENCHANTED GALA ^^


paling best moment kite serang abang DM yang intai kitaaaaaa . Yeahhhhh XD

setiap detik , saat 
aku RINDU....

Anugerah terindah tahun ini aku dapat bersahabat dengan Noor Khuzaifah
Aku bertuah berada di sisinya walau seketika
memahami , setia menemani aku


Lama juga aku perlukan masa untuk sesuaikan diri dgn adik2 bilik
Aku dan adik2 bilik RHBD a.k.a RUQAIYAH D




Bersyukur ditakdirkan sentiasa bersama Dirah & Ida
Bersama - sama menanam azam
Bersungguh - sungguh maju untuk SPM
Sedih Gembira bersama
Bersama-sama memikirkan strategi . Belajar siang & malam
Together...


My girlfriends :)




Bulan puasa ... Rindu bersahur , Berbuka Puasa 
Gerak Pijah . 
Tarawikh . Tadarus
Qiyamullalil , Stay Up
Rinduuu :'(








I love all my buddies 49's 
and i Love u my ADIK
i met her and she is a PRECIOUS gift 



And saya sayang semua :) thanks for all of u :)
Thanks because create many sweet moments with me :)

Semoga batch 49 diberkati dan dirahmati Allah
49 and TAAYAH dalam kotak mindaku selalu :')

Bismillaahirrahmaanirrahiim 

Ya Allah , 
hari ini dan setiap hari aku rindu benar2 rindu mereka
2013 . Berakhirnya kisah kami
5 tahun bersama 
Sahabat , 
Andainya korg dgr isi hati ini selalu
rindu , gelisah , ingin kenangan berulang
Namun itu semua kenangan 
Hari-hari kita bersama 
Sahabat , 
Hati selalu mendoakan agar kita sama-sama 
mampu mengekalkan persahabatan ini
biar terpisah jauh 
namun Allah perantaraannya :)

Ya Allah ampunilah dan lindungilah semua sahabat sahabatku 
Letakkan mereka di tempat yg mulia di sisi Mun
Terangkanlah hati mereka , saat mereka menuntut ilmu
Jauhilah mereka dari segala kesukaran 
Dekatkanlah mereka dengan segala kemudahan
Damaikanlah hati mereka di atas muka bumi Mu ini
Kuatkanlah mereka tatkala diuji olehMu
Ingatkanlah mereka agar sentiasa mentaatiMu
Aamiinn Ya Rabbal Alamiinn


Syukur Ya Allah 
Kau Takdirkan aku dibumi Barakah ini
Sekolah Raja Perempuan Taayah
Kau hadirkan diri ini  dalam kalangan mereka
Kau lindungilah sekolahku ya Allah
Segala permata berharga di situ telah ku kutip dan akan ku hiaskan di dalam hati ini
Aku syukuri
Alhamdulillah
Semoga ukhwah kami dibawah lindungan Mu
Semoga keputusan kita semua diredhaiNya  Aamiinn



Sekian .
Wasalam
















1 comment:

ABS said...

Hmm.. Rencah kehidupan.