BLOG DESIGN

Wednesday, February 19, 2014

Mereka Untukku ( part II )


Bismillaahirahmaanirrahiimm

2012

Tahun ini ...
Ya Allah . Aku bangkit setelah aku jatuh . Mendapat keputusan PMR yang kurang memuaskan
aku mendapat  6A . itu membuat aku terasa kerdil di kalangan sahabat sahabat ku yg lain
Aku memilih kelas yg tepat di hatiku dan meneruskan perjuangan ku dlm SPM
untuk memastikan strategi yg baik , aku cuba bersungguh dr form 4
Aku di kurniakan sahabat2 yg baik .
RBBD .
Kelas 4 Khawarizmi 2012
Dalam hati , selalu nak diorang sentiasa bersama aku . Susah , senang ..
Alhamdulillah , diorang semua ade dgn aku .
Saat aku menangis kerana teramat sedih dgn kehidupan yg diuji
Mereka menyokong aku
Memujuk aku
Menceriakan aku
Agar aku terus tabah
Sahabat , terima kasih tidak jemu ada dgn aku selalu :)
Kenangan itu takkan mudah aku lupakan
Lala , fiqah , Abha , Finy , Jo , Mawad , Jiha , Odah
Aku masih ingat kenangan kita lamabat ke sekolah sama2 , kena denda sama2
Makan , ke surau , pergi ape2 event sentiasa bersama
Yg paling segar kat ingatan , waktu kita kena denda ponteng Dhuha bulan puasa
Abha sorang jer yg pegi surau , penat dia kejut .
Hemm semua tu terindah . sgt indahhhh
Akhir tahun , waktu kita nk dipisahkan , kite tknak
Kite snggup jadi org tumpangan tidur kat tilam lantai ramai2
Kat bilik form 1 sebab tknak pisah
Sweetnya waktu tuuu
Itu memang kenangan indah .. selamanyaa

















4 Khawarizmi ,
same2 membengkakkan mata , folio akaun nak disiapkan
Kita tempuhi semua kesukaran sama - sama
Kita hadapi suka duka
Indah , indah dan INDAH 

Dekat kelas , share moments dgn
Raja .


Aku ada Nur Ainina
Setia dgn aku 



Semuanya indahhhh






Semoga ia terus diberkati
Sahabat sahabat guru guru
Terima kasih kerana selalu dengan ku
Salam sayang , nadia





...bersambung






No comments: