BLOG DESIGN

Monday, February 17, 2014

Mereka Untukku ( part I )


Bismillaahirrahmaanirrahim .

Hati terdetik nak mencoret luahan hati tentang diriku yg duluuuu .
5 tahun dulu .


2009

Aku masih ingat tntg sekolah ku . Sekolah Raja Perempuan Taayah .
Time form 1 , aku belum mengenal lagi apa itu sebuah pengorbanan .
Sebuah kehidupan
Umur 13 tahun belum tentu aku mampu mnjadi khalifahNya
yg byk kekurangan dan masih dlm pencarian ilmu

2010

Ya Allah , kehidupan berubah begitu sahaja .
Aku dulu yg masih belum kenal ape ituuuu sahabat
Skrg sudah tau , sahabat itu benar benar membawa seribu makna
Kehidupan yg semakin beroleh kebahagian .
Namun , 'kawan baik' masih dicarii
Belum tahu mcm mane nk sesuaikan diri dgn sekolah
tapi no more homesick mcm form 1
mcm2 rase
Herhhh aku form 2 yg bodohh waktu tu
Tak tahu kematangan .
Form 2 . Masih belum matang






Kehidupan ini titik permualaan ku

Sebuah kenangan...


2011

Kehidupan , kehidupan
Aku sudah mengenal apa itu keikhlasan , kesetiaan , kesungguhan
Detik itu bermula
Aku dan sahabat sahabat cuba menjadi pelajar terbaik PMR
2011 ? Aku mengenali siapa mereka
Chepik , Ainina , Aman , Lala , Anis , dan semua lahhh
Ya , aku belum dapat menyesuaikan diri dgn semua kawan2 aku
Aku belum cukup kuat untuk bergaul mesra dgn semua yg ada
Namun , dgn insan insan RPBB 2011
Mereka membawa aku ke arah kebaikan
Dan di situlah , aku kenal erti persahabatan . Baru ku tahuuu














Dan aku mohon Ya Allah semoga kau lindungi sahabat sahabat ku semua ini
Rindu semuaaaaanya


...bersambung




No comments: